Smart, advies begeleiding en training
® smart abt 2011
Wat is de inhoud van de training?
De deelnemer leert de theorie van communicatie, goed te luisteren en het gesprek te sturen met vragen. De deelnemers worden gewezen op de attitude van de werknemer binnen het bedrijf en
naar de klant toe. Er wordt aandacht besteed aan time management bij het voeren van gesprekken en het delegeren binnen de organisatie. Ook technieken voor klantvriendelijk telefoongedrag
komen aan de orde. De training wordt afgesloten met verkooptechnieken, waaronder afsluittechnieken en het opbouwen van de relatie.
introductie
In deze module wordt een inleiding gegeven en krijgen de medewerkers de mogelijkheid zichzelf voor te stellen en hun doelstellingen voor de training vast te stellen.
communicatietheorie
Deze module vormt de basis voor iedere communicatietraining. Het geeft inzicht in hoe mensen met elkaar communiceren, verbaal en non-verbaal, interne en externe ruis, het overbrengen
van een boodschap etc.
attitude
De medewerkers worden zich bewust van hun relatie tot de klant en de werkgever, de verantwoordelijkheden en de wijze waarop zij dit in hun dagelijkse houding tot uitdrukking kunnen brengen.
Een medewerker die de gezamenlijke alsook de indivuele training heeft gevolgd
kan op verantwoorde wijze uw bedrijf telefonisch vertegenwoordigen.
Duur
Hele dag
Informatie
Informatie
TRAINING Commerciële binnendienst
duur: 1 dag | max. groepsgrootte: 8 personen
Verkooptechnieken
Deze afsluitende module geeft gelegenheid om de eerder behandelde theorie door de trainer in rollenspelen en voorbeelden om te zetten.
Waar en hoe wordt deze gegeven?
De training vindt bij voorkeur in uw eigen bedrijf plaats. Bij de trainingskosten zijn de technische hulpmiddelen als huur van een LCD projector inbegrepen, de train(st)er neemt deze mee.
Ook cursusmateriaal is inbegrepen. U dient te zorgen voor een cursuslokaal, koffie, water en lunch. Op aanvraag kan een externe lokatie tegen meerprijs worden aangeboden.
Welke vervolgtraining past hier goed bij?
Individuele training
Voor wie is de training bedoeld?
Deze training is bedoeld voor alle medewerkers in het bedrijf die werken in een servicegericht call center, een klantenservice of helpdesk. Het is ook zeer geschikt als vervolg op andere trainingen.
Door als persoon beter te functioneren, kun je het geleerde verder in de praktijk brengen.
time management
De cursisten worden zich bewust van tijdvreters, urgente en belangrijke zaken. Het inplannen van werkzaamheden en delegeren komt aan de orde en het efficiënt omgaan met de
telefoongesprekken en ad-hoc vergaderingen.
Home
Trainingen
Bestel