Smart, advies begeleiding en training
® smart abt 2011
duur: 1 dag | max. groepsgrootte: 8 personen
Wilt u uw klanten graag een ander telefonisch visitekaartje presenteren? Dan is dit de training voor de medewerkers van uw bedrijf. Deze training maakt de deelnemer bewust van de interactie in het
telefoongesprek. Het maakt van iedere deelnemer een klantvriendelijke vertegenwoordiger van het bedrijf, hulpvaardig en vriendelijk maar bovenal efficiënt en voortvarend.
Aanbod diverse trainingen
Pas dan wanneer uw medewerkers het gebruik van de apparatuur, het communicatiegereedschap, meester zijn kunnen zij zich concentreren op het zo belangrijke visitekaartje van uw
bedrijf, het telefoongesprek met de 'met een van uw medewerkers'.
duur: 1 dag | max. groepsgrootte: 8 personen
Goede klantenservice betekent het optimum bereiken tussen klanttevredenheid en efficiëntie. Een win-win situatie. Iedere help- of servicedesk kent het fenomeen dat het aantal medewerkers op bepaalde
momenten groter zou moeten zijn om alle bellers naar tevredenheid te kunnen helpen. Het verkorten van de gesprekken hoeft niet ten koste te gaan van kwaliteit. Deze kan zelfs verbeteren.
duur: 1 dag | max. groepsgrootte: 8 personen
Een buitendienst verkoper zonder commerciële training is weggegooid geld. En geldt niet hetzelfde voor de binnendienst? Deze vaak vergeten groep wordt in veel bedrijven beschouwd als
orderadministratie, klachtenopvang of assistentie van deze buitendienst. Maar de binnendienst heeft een nog belangrijker taak: het beeld dat de buitendienst geeft van de organisatie te onderschrijven,
op commerciële wijze de klant te woord te staan en actief te verkopen. De order te noteren of een afspraak voor de buitendienst te maken. Dat gaat niet zonder meer en zeker niet zonder deze training!
Duur: 1 of meerdere dagen | Max. groepsgrootte: 8 personen, afhankelijk van de gekozen onderwerpen
Ieder bedrijf is anders. De trainingen en cursussen dekken de behoefte van een groot deel van de afdelingen binnen ieder bedrijf. Toch kan het zijn dat u specifieke onderwerpen in uw bedrijf extra aandacht
wilt geven. Wilt u dat bepaalde richtlijnen binnen uw organisatie moeten worden onderstreept? Of wilt u meerder afdelingen trainen? Dan is `maatwerk` iets voor u. Dit wordt voorafgegaan door een intake
gesprek met het management.
Duur: afhankelijk van het aantal personen
In deze training wordt de theorie over het effectief communiceren aan de telefoon gecombineerd met de praktijk door individuele begeleiding op de werkplek. Deze training kan gegeven worden als u één
persoon of minder dan 8 personen wilt laten trainen. Deze training sluit ook goed aan als vervolg op een gezamenlijke communicatietraining om het geleerde goed te laten borgen.
Home
Trainingen
Bestel