Blueisch
overSmart
SmartTrainingMO
SmartBestel
SmartContact

Smart, advies begeleiding en training

® smart abt 2011

item3
item4

TRAINING klantvriendelijk telefoneren

duur: 1 dag | max. groepsgrootte: 8 personen

Wilt u uw klanten graag een ander telefonisch visitekaartje presenteren? Dan is dit de training voor de medewerkers van uw bedrijf. Deze training maakt de deelnemer bewust van de interactie in het

telefoongesprek. Het maakt van iedere deelnemer een klantvriendelijke vertegenwoordiger van het bedrijf, hulpvaardig en vriendelijk maar bovenal efficiënt en voortvarend.

Aanbod diverse trainingen

Pas dan wanneer uw medewerkers het gebruik van de apparatuur, het communicatiegereedschap, meester zijn kunnen zij zich concentreren op het zo belangrijke visitekaartje van uw

bedrijf, het telefoongesprek met de 'met een van uw medewerkers'.

Blueisch1

Training Helpdesk en Klantenservice

duur: 1 dag | max. groepsgrootte: 8 personen

Goede klantenservice betekent het optimum bereiken tussen klanttevredenheid en efficiëntie. Een win-win situatie. Iedere help- of servicedesk kent het fenomeen dat het aantal medewerkers op bepaalde

momenten groter zou moeten zijn om alle bellers naar tevredenheid te kunnen helpen. Het verkorten van de gesprekken hoeft niet ten koste te gaan van kwaliteit. Deze kan zelfs verbeteren.

Blueisch1a

Training Commerciële Binnendienst

duur: 1 dag | max. groepsgrootte: 8 personen

Een buitendienst verkoper zonder commerciële training is weggegooid geld. En geldt niet hetzelfde voor de binnendienst? Deze vaak vergeten groep wordt in veel bedrijven beschouwd als

orderadministratie, klachtenopvang of assistentie van deze buitendienst. Maar de binnendienst heeft een nog belangrijker taak: het beeld dat de buitendienst geeft van de organisatie te onderschrijven,

op commerciële wijze de klant te woord te staan en actief te verkopen. De order te noteren of een afspraak voor de buitendienst te maken. Dat gaat niet zonder meer en zeker niet zonder deze training!

Blueisch1a1

Training maatwerk

Duur: 1 of meerdere dagen | Max. groepsgrootte: 8 personen, afhankelijk van de gekozen onderwerpen

Ieder bedrijf is anders. De trainingen en cursussen dekken de behoefte van een groot deel van de afdelingen binnen ieder bedrijf. Toch kan het zijn dat u specifieke onderwerpen in uw bedrijf extra aandacht

wilt geven. Wilt u dat bepaalde richtlijnen binnen uw organisatie moeten worden onderstreept? Of wilt u meerder afdelingen trainen? Dan is `maatwerk` iets voor u. Dit wordt voorafgegaan door een intake

gesprek met het management.

Blueisch1a1a

Individuele training

Duur: afhankelijk van het aantal personen

In deze training wordt de theorie over het effectief communiceren aan de telefoon gecombineerd met de praktijk door individuele begeleiding op de werkplek. Deze training kan gegeven worden als u één

persoon of minder dan 8 personen wilt laten trainen. Deze training sluit ook goed aan als vervolg op een gezamenlijke communicatietraining om het geleerde goed te laten borgen.

Smartmeerinfo
Smartmeerinfo1
Smartmeerinfo1a
Smartmeerinfo1a1
Smartmeerinfo1a1a

Quick navigation

Home

Startpagina

Contact Smart

Trainingen

Training klantvriendelijk telefoneren

Training helpdesk en klantenservice

Training commerciële binnendienst

Training maatwerk

Individuele training

Bestel

Bestel trainingen