Een klant van deze tijd: de visie van Smart

Klanten van deze tijd weten meer. Ze worden begeleid door consultants. Ze spreken leveranciers. Ze surfen op internet. Dat was 10 jaar geleden anders -bij de aanschaf van de

vorige centrale dus-. De leverancier bood een centrale en de klant zag daarin een goede vervanger van de vroegere centrale. Deze kon meer, kostte minder. Prima koop.

Klanten van deze tijd willen meer dan ooit gebruik maken van de centrale. Het is geen product meer. Het is een oplossing. Een middel om de concurrentie het hoofd te bieden, de bereikbaarheid te vergroten

en kosten te besparen. Inmiddels weet de klant ook dat deze veel zelf moet doen. Immers, de leverancier heeft de handen vol aan de techniek. In de regel betekent dit dat veel bedrijven ervoor kiezen eerst

overSmartMO
SmartTraining
SmartBestel
SmartContact

Smart, advies begeleiding en training

® smart abt 2011

de techniek te vervangen en op een later tijdstip te optimaliseren. De verwachting van de gebruiker en het management is daarentegen dat de nieuwe techniek ook meteen voordelen biedt. Dit spanningsveld

leidt bij installaties wel eens tot een minder tevreden klant dan gewenst.

item3
item4

Het is de basis maar dan begint het pas. Een klant van deze tijd weet dat. De klant meet de bereikbaarheid. De klant meet de accuratesse. En de klant meet vooral hoe deze te woord wordt gestaan.

Niets is zo belangrijk als goede communicatie. Dat weet een klant van deze tijd. 

Goed getraind personeel zorgt voor efficiency, bereikbaarheid en klant tevredenheid. Een kleine investering om een klant te winnen en te behouden. Een kleine investering die zichzelf altijd snel terugbetaalt. 

Quick navigation

Home

Startpagina

Contact Smart

Trainingen

Training klantvriendelijk telefoneren

Training helpdesk en klantenservice

Training commerciėle binnendienst

Training maatwerk

Individuele training

Bestel

Bestel trainingen